En aquesta lliçó t’expliquem quins serien els quatre elements que fan aquest robot especialment adequat per a treballar el pensament computacional sense pantalles. Aquí els tens:
1. Disseny adequat a l’edat
Fàcil i senzill, complir amb el desenvolupament cognitiu de 3-5 anys.
- Disseny de botons de colors
- Símbol senzill per ensenyar direcció
- Els mateixos colors dels botons per confirmar les instruccions mentre se’n fan un seguiment.
2 Tecnologia interactiva intel·ligent
2. 1. Guia de veu instructiva. Per ajudar els professors a crear un millor entorn d’aprenentatge per als nens petits i animar-los a crear les seves pròpies històries o jocs.
2.2 Avís d’error i celebració de l’èxit. Admet comentaris de veu eficaços i oportuns. Els nens es comprometen més i poden depurar fàcilment. Tot el procés és despreocupat i s’anima als nens a seguir-ho intentant i no tenen por del fracàs. Quan ho aconsegueixin, el robot cantarà i ballarà amb ells.
2.3. Basat en jocs. Amb una àmplia gamma de mapes i adhesius interactius transversals, els professors poden integrar fàcilment la codificació en diferents classes.
3. Funció de registre innovadora i divertida
Ajudeu els nens a explicar de manera creativa les seves pròpies històries personalitzades i plenes de diversió. I per fomentar la creativitat, la llibertat d’expressió i la narració.
2.4 Funció de repetició.
Ensenya el reconeixement de patrons i l’abstracció amb un joc senzill.