Programa sense pantalles amb el Tale-Bot

0 de 15 lliçons finalitzades (0%)

2. Primers passos amb Tale-Bot

2.1. Característiques principals

Aquesta és una lliçó de previsualització

Registreu-vos o inicieu la sessió per fer aquesta lliçó.

En aquesta lliçó t’expliquem quins serien els quatre elements que fan aquest robot especialment adequat per a treballar el pensament computacional sense pantalles. Aquí els tens:

1. Disseny adequat a l’edat

Fàcil i senzill, complir amb el desenvolupament cognitiu de 3-5 anys.

  • Disseny de botons de colors
  • Símbol senzill per ensenyar direcció
  • Els mateixos colors dels botons per confirmar les instruccions mentre se’n fan un seguiment.

2 Tecnologia interactiva intel·ligent

   2. 1. Guia de veu instructiva. Per ajudar els professors a crear un millor entorn d’aprenentatge per als nens petits i animar-los a crear les seves pròpies històries o jocs.

    2.2 Avís d’error i celebració de l’èxit. Admet comentaris de veu eficaços i oportuns. Els nens es comprometen més i poden depurar fàcilment. Tot el procés és despreocupat i s’anima als nens a seguir-ho intentant i no tenen por del fracàs. Quan ho aconsegueixin, el robot cantarà i ballarà amb ells.

    2.3. Basat en jocs. Amb una àmplia gamma de mapes i adhesius interactius transversals, els professors poden integrar fàcilment la codificació en diferents classes.

3. Funció de registre innovadora i divertida

Ajudeu els nens a explicar de manera creativa les seves pròpies històries personalitzades i plenes de diversió. I per fomentar la creativitat, la llibertat d’expressió i la narració.

2.4 Funció de repetició. 

Ensenya el reconeixement de patrons i l’abstracció amb un joc senzill.