Programa sense pantalles amb el Tale-Bot

0 de 15 lliçons finalitzades (0%)

4. Com fer servir les targetes d’activitats

4.1. Marc de referència i models d’aprenentatge

Aquesta és una lliçó de previsualització

Registreu-vos o inicieu la sessió per fer aquesta lliçó.

Les targetes d’activitats ofereixen als estudiants situacions d’aprenentatge flexibles i plenes de diversió per inspirar i animar el professorat a crear classes més innovadores basades en aquests casos.

Amb l’objectiu del desenvolupament cognitiu dels nens de 3 a 5 anys, es realitzen activitats de codificació temàtiques interdisciplinàries per exercitar les habilitats de comunicació, col·laboració, creativitat i pensament crític dels estudiants .

Aquestes activitats són interessants i permeten als alumnes aprendre expressió lingüística, ciències, matemàtiques i estudis socials, etc. alhora que estudien els fonaments de la programació.

Marc de referència

Combina les tres característiques d’aprenentatge dels infants de 3 a 6 anys: percepció directa, pràctica, pràctica. experiència, per investigar i desenvolupar activitats pràctiques de codificació més adequades per als nens petits, per despertar l’interès dels nens per la programació i estar preparats per a la vida i l’estudi futurs.

 

Models d’aprenentatge de programació

El disseny d’activitats és adequat per a nens de 3 a 5 anys que programen un model d’aprenentatge de pensament computacional, en un entorn relaxat i agradable per cul_x0002_activar el pensament computacional dels nens, promoure les habilitats dels nens de llenguatge, espacial, motor, social i altres aspectes del desenvolupament de la intel·ligència.